2010/03/17

大自然規律及二五仔──黃子華

《黃子華 棟篤笑 越大鑊越快樂》
作者/講者/表演者:黃子華
類別:talk show (演講?)

******
你見過幾多女仔,係卡啦OK到喊。佢仲咩喊,佢失戀,咪去卡啦唱歌,OK丫。但係佢唔係去唱《藍天》架噃。
你試下失戀去唱,「藍藍天空高掛我的夢」,我包你喊唔出架噃。你仲想喊,整多首,「人強,不需要馬壯」,再唔係加多首《做馬仔》,你咁都喊得出,你真係心理變態。
你唔會唱呢D,你一定係唱呀Wyman呀,林夕呀,呢D啦吓。一失戀,「被世界遺棄不可怕,喜歡你有……」(《垃圾》)(哽咽)
你做咩鬼野要唱呢D歌呀?喂,你呢D歌我中左六合彩口個日唱,我唱完唔想攞奬金呀!失戀唱情歌,即係漏煤氣閂窗呀!
你做咩鬼野要咁樣做?因為你個二五仔玩你。佢會成日做好多令到你唔開心口既野。
你地大家都知口架,我地有句野好興講口架,「人生不如意事十常八九」。
……
其實「人生不如意事十常一二」,點解嗰「一二」會變成「八九」呢?因為你個二五仔令你淨係記住不如意口個「一二」。
******


藍藍天空高掛我的夢……

精華語句:請按【全文↓】

******
幼稚與長大──
你唔讚我,我憎你;你讚我,我唔信你;所以我最好的朋友是我不認識的人,我相信的是我不認識的人。
對真實的不幸的人能夠無動於衷,這些就是真正的「長大
A,B

大自然規律──
袖手旁觀有理
不幸是能量轉移(E=MC^2)
係喇定律(係咁口架喇!)
好呀法則(好出奇呀?)
A,B

世界潮流之荒謬──
反潮流=反世界?
你唔用樽裝水,你就係童軍
你問你望,你就係白飯魚
三個月一定要換手提電話
40尺電話線
電話與電話約會
A,B,C

唱甚麼歌?/!
A,B, C

投資──
風險
做好呢份工?
人生意義:最愛的人不會是伴侶,最大的興趣不會是職業,那麼,最精彩的人生就不會是這一生。
一個人到了六十歲,即使之前都做錯了,都不應重頭來過,因為重頭來過口既風險係好高口架嘛。你應該無風無浪,乖乖地咁樣--等死。因為等死口既風險係好低口架嘛。因為等死,你實等到格。
A,B

出賣你的二五仔及如何樂觀對抗你的二五仔──
你就是你最終極的二五仔
失戀唱情歌,即係漏煤氣閂窗
「人生不如意事十常一二」
點解你口既人生咁失敗呀?睡眠並不致富丫嘛。
A,B,C,D

係呢個社會,你唔可以做返自己、有嗰句講嗰句──
特首撐偷食,良家婦女大難臨頭
邊個討論道德問題,邊個就不道德!
人人係靚姐
你睇下我個BB,靚唔靚呀?=你睇下我個結晶品,佢有冇基因突變呀?
A,B
******


========
不唱了,不哭了
sap 14.03.2010, 17.03.2010

沒有留言: