2008/12/19

王菀之&張敬軒

曖昧 = 糾纏不清,關係未確定,互相勾引的狀態
──圍圍

******
張敬軒 & 王菀之


2007十大勁歌金曲頒錯獎
「我來香港第一年,每一天她都陪着我、照顧我」
張敬軒 - 迷失表參道 (2007 傑出表現奬金奬)
王菀之 - 面具 (2007 JSG Award)


張敬軒精彩訪談: 王菀之
「有甚麼事,第一個想起的人便是對方」


2007.08.31 張敬軒緋聞纏身 公開向王菀之示愛
「她心水很清,本來說30歲的,我後來覺得再多5年可以走棧(較保險)。」
「她35歲還未嫁,我還未娶,我便娶她。」
如果真的結為夫妻,恐怕會是一個暴力家庭,因為我們常常吵架。


張敬軒精彩訪談: 暗戀過一個人
張敬軒在2007年"范後感"節目中談及曾暗戀過組合2R的Rosanne...結果 是,落花有意,流水無情


2008酷愛張敬軒演唱會VCD part 7 (Ivana深情對話)(手望)


張敬軒2008演唱會-明瞭+爆笑王菀之對話
張敬軒-明瞭
******
我渴望擁有你 和你有最近的距離
黑暗的夜裡 不敢夢見你 只是想你
我怎麼愛過你 直到—切無能為力
你察覺不到 對你的愛已很少

*我不曾知道 愛情那麼重要
若永遠得不到 夜裡怎麼熬
你不會知道 為了你我付出多少
我已盡量讓你感到 我有多好

愛要怎麼才明瞭 我怎麼難過你才會知道
想你的夜裡 整—顆心 不停燃燒
還要怎麼才明瞭 難道愛你都不需要
愛已不重要 我會放掉*

repeat *

心 已經慢慢清醒 我閉上了眼睛 NO~
我 已經看到黎明 從此 我誰都不相信 OH~NO~

愛要怎麼才明瞭 我怎麼難過你才會知道
想你的夜裡 整—顆心 不停燃燒
還要怎麼才明瞭 難道愛你都不需要
愛已那麼少 我會放掉

******


張敬軒演唱會 05.04.2008 與王菀之打情罵照
無論傳聞如何,是完全無損我們的感情
我們一起起步……
因為我們當時成為朋友,是因為大家都沒有朋友
你是沒有朋友,我是不喜歡跟人談天
在我們低潮的時候

其實那個歲月是很難忘的,我們是共過患難的
那我們可不可以共富貴呢


張敬軒精彩訪談: 下世再遇王菀之
張敬軒在2008年7月的《娛樂開CHAT》節目中講到好友王菀之。
咁除左關淑妍之外,咁王菀之呢?
嗯……王菀之……呢一個係……
咦,點解佢陰陰嘴笑呢?
因為呢一個係……我,我,我有一晚,係電話入面同佢講,話如果下一世,我撞唔番你ge,咁點算?即係因為我覺得我……
點解咁快要約定下一世呢,今世都未……
因為我覺覺得我好興幸我呢一生人可以,即係我生命入面可以有一個王菀之。

因為我地兩個係……經歷左好多。喜怒哀樂,嘈交嘈到拍枱又試過。成班同事坐係度食飯果陣時,我地兩個ge直情係令度個個都……即係低頭食飯。
咁……即係我同佢兩個係無任何情緒ge……即係唔會手禁住自己ge,好……即係可以對方ge性格入面任意發泄情緒ge。呢個係好難得,因為好多莫講話朋友,即使係情侶都未必做得到
咁鬧完交又點呢?
冇呀……
第二日又冇事?
即係例如話……
Ivana係一個好固執ge人嚟ge,好善心但係又好膽小。

王菀之是雙子座,張敬軒是水瓶座


娛樂開CHAT:王菀之



王菀之演唱會心聲分享..又插軒仔



王菀之我來自火星演唱會 與張敬軒私家片段
王菀之、張敬軒瞓身爬地推銷絕密檔案


張敬軒缺席好友音樂會-向王菀之請罪 Hins Cheung News



王菀之、張敬軒嘅六年關係

係度陪左Ivana兩晚,呃,一晚……
作為佢身邊一個身份好複雜ge人,見證住佢舞台上ge魅力啦──好勁呀你今日
其實我係度,想借我把口去多謝今晚係度支持菀之ge朋友,因為過去果幾年佢好努力咁堅持自己ge音樂,堅持寫歌,堅持同唱片公司係音樂同埋商業上去爭取一個平衡,我都知道佢都好辛苦。咁同埋我覺得係過去呢五年我地相處過ge時間,其實我地都共都過好多ge患難──有冇記錯?
好似六年
──哦,唔緊要啦──今日見到佢係音樂上面有咁大ge成就,好”鄧”佢開心。
多謝,多謝你。
咁……我想當住大家面講呢,無論你將來遇到咩野困難,或者有咩頭暈身”興”,打個電話比我,我一定到,飛到你ge身邊。
聽到哦何?無得反悔gala喎。
好呀,咁我地唱歌啦喎。
好呀。


王菀之@我來自火星演唱會 - 擁抱一個人 (sweet 爛 gag by 張敬軒)


6/10 東張西望 王菀之我來自火星演唱會 尾場

王菀之 '08演唱會 報導二


張學友@王菀之《我來自火星08演唱會》

作為你身邊一個身份好複雜ge人,我都要嚟支持下ge
咁所以對王菀之呢,我只有以下三個字呢可以同你講──
我願意 
為你 我願意為你……


王菀之兒時照片....Love Has It All



王菀之 張敬軒 游戲節目15/16



張敬軒&王菀之 - 棟篤唱


軒仔絕密絕video暴光

2008年10月02日


張敬軒&王菀之公開耍花槍打情罵俏
王菀之和張敬軒出席好友森美的詩集展覽會,在接受采訪時兩人公然耍花槍打情罵俏。才子才女,天生一對。


張敬軒酷愛DVD簽唱會(有線娛樂)

西元2008年07月21日
那麼多嘉賓,為甚麼只選了Ivana做來做公仔呢?
歌迷:因為我們叫張敬軒爸爸,Ivana就是媽咪


[Live JSG] Hins + Ivana - Sorry Seems To Be The Hardest Word

Sorry Seems To Be The Hardest Word
愛情預告 - 問他可知道


[Live] Hins Cheung + Ivana Wong @ Love Day


hins & ivana singing "守望" & "日與夜"

duets of hins & ivana in kl showcase


心掛掛/張敬軒;王菀之



c.f. 張敬軒+謝安琪 守望 Live
c.f. 張敬軒 + 謝安琪 - 鍾無艷
******

如果這不是愛,又是甚麼?那些承諾又算甚麼?

========
這算甚麼
sap 19.12.2008, 25.12.2008, edited on 01.01.2009


張敬軒 - 櫻花樹下@08叱咤 (HD_Jade)
@ 1:53-1:57
〔張敬軒台上獻唱,王菀之在台下一直微笑隨拍子輕擺身體〕

王菀之 - 叱吒樂壇女歌手銅獎 [2008叱吒樂壇流行榜頒獎禮 2009.01.01]

〔擁抱方大同〕
〔擁抱張敬軒〕
話個個都攬……
比個擁抱我地丫唔該。
王菀之!比個擁抱我丫。
〔王菀之台上慢慢發表長篇感言,張敬軒在台下一直微笑輕輕拍手〕

========
真情流露
sap 01.01.2009, 05.01.2009

沒有留言: